lørdag 2. april 2011

UTFORDRING #27 - Kammerpikenes Lift

Jeg slenger meg på en utfordring hos Scrappekammeret. Utfordringen er som følger:
"KAMMERPIKENES LIFT – vi vil at dere tar en tur innom bloggene til kammerpikene, og finner frem et kort/en LO/ et prosjekt som dere vil lifte. Deretter lifter dere det!"



Dette var en morsom og enkel bretteteknikk.. Gøy å prøve seg på noe nytt!

Jeg har brukt et nydelig designark fra GCD studios (har heldigvis et til som jeg tenkte å bruke til en LO). Stanset ut sommerfugler med en punch fra MS, 3 brune roser fra kort&godt, stanset ut blader med en bladpunch, og pyntet med litt blingbling :)  

Er veldig fornøyd med mitt nye personlige stempel.. Valgte å bruke Frida Camilla siden jeg bruker det på bloggen.. Dessuten er jeg 1/5 som har det navnet, og det er jo litt moro:)

5 kommentarer:

  1. Wow dette var flott, så mange flotte detaljer og ikke minst herlige sommerfugler hihii elsker de vettu:)
    Det er en stor ære å bli liftet når resultatet er bare så nydelig:)
    Tusen takk for at du deltar hos scrappekammeret, klem fra Linda W

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Flink du er. Likte den bretteteknikken. Må nok prøve den ut jeg også :-)

    PS: Har du mailadresse til den oppskriften du ville ha? Min mailadresse står på bloggen.

    SvarSlett
  3. Råstilig stjernekort! Så stilig det ble med sommerfugler på spissene.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  4. Stilig stjernekort! Lekre sommerfugler og blomsterpynt!

    Takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  5. Et stilig kort du har laget! Herlige farger og pynting ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    --klem--

    SvarSlett