lørdag 2. april 2011

Litt interiør

Jeg er så heldig å ha fått en del Norgesglass av min kjære bestemor, så da måtte jeg jo ta de i bruk.. Har hatt disse to på badet en stund med vaskepulver i, men det er først i dag at jeg har festet på en blonde og en liten selvlaget tag.. Syns det ble ganske bra : )


Dette nydelige hjertet kjøpte jeg før i dag på åpningsdagen til Sjarmerende Rom.. Festet på en blonde og hang det opp i stuevinduet over salongen.
Så fort jeg hadde hengt det opp kom katten løpende... =)


Legger ved et bilde av spisestua også.. På en god dag.. Det ser ikke alltid så ryddig ut der. Har kuttet bildet slik at stolene ikke vises (de er svarte.. akkurat som salongen.. jeg er ganske lei). Ønsker meg hvit spisestue og salong + bord, og ikke minst en annen farge enn "fersken" på veggene (vi leier, så får vente til vi en dag eier vårt eget sted).. Inntil videre får vi gjøre det beste ut av det =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar