søndag 13. mars 2011

Scrapping hos Anette

I helga har jeg vært hos Anette, Raymond og prinsesse Anine (som jeg er så heldig å være fadder for) i Rælingen.. På lørdag tok vi oss en tur på Scraporama og brukte litt penger før vi reiste hjem og scrappa litt:) I dag tok vi oss en tur til Bikuben siden de hadde søndagsåpent. Vi klarte å bruke opp litt penger der også.. Ble litt mer scrapping når vi kom hjem. Her er helgas produksjon:

Min første kalender :) Brukt to av de fine Maja arkene, ark med kalender, bazill, gammel bokside, bølgepapp med crackle paint, vintagebilde, blonde, brads, hamptråd, og tall


2 kommentarer:

  1. Hei! Havna litt tilfeldig på bloggen din på leiting etter korte-inspirasjon. Så fine ting du lager! Jeg følger *smil*

    SvarSlett
  2. Takk for det : ) Alltid hyggelig å høre, og takk for at du ble følger av bloggen min : )

    SvarSlett